
U Domu zdravlja Glavnog grada počeo je sa radom novi Call centar, posredstvom kojeg će timovi izabranih ljekara za odrasle imati određeno vrijeme za kontakte sa pacijentima.
Kako je saopšteno iz Doma zdravlja, timovi koji rade u prvoj smjeni biće dostupni za kontakt sa pacijentima u terminu od 8 do 10 časova, a u drugoj smjeni od 19 do 21.
Preusmjeravanje poziva ka timu izabranog doktora u navedenim terminima, obavljaće se isključivo putem Call Centra, broj 19816.
“Novi Call Centar na starom broju 19816 radi svakog radnog dana od 7 do 21h za sve informacije. Zakazivanje pregleda kod izabranog ljekara može se izvršiti – direktnim dolaskom u dom zdravlja, pozivom na 19816, pozivom tima u naznačenim vremenskim terminima, kao i putem aplikacije e-zdravlje”, saopšteno je iz Doma zdravlja.
Dodaju da je novost za građane da je poslednjih 30 minuta radnog vremena sa pacijentima ostavljeno za termine za elektronsko naručivanje terapije, preko aplikacije e-zdravlje, koja se nalazi na internet stranici Fonda za zdravstveno osiguranje Crne Gore, preko kog građani mogu dobiti i PIN kod za ostvarivanje svih usluga e-servisa.