Direktorica ne vidi razlog da se pravi pritisak na školu

Direktorica tivatske Srednje mješovite škole Mladost, Jovanka Vujačić poručila je danas da ne vidi razlog da se pravi pritisak na školu s obzirom na to da su ocjene za ovu godinu u odeljenju IIE 5 svedene i slične prosječnom broju negativnih ocjena u pojedinim drugim odeljenjima.

Roditelji đaka optužili su profesoricu Žaklinu Laković za psihičku torturu njihove djece, uz podršku direktorice Vujačić, i objasnili da su bili prinuđeni da se obrate medijima jer već devet mjeseci vode bezuspješni borbu da zaštite svoju djecu, a nadležni se oglušuju na sve njihove apele, molbe, prigovore i žalbe.

Prema riječima direktorice, osam negativnih ocjena iz predmeta osnove elektrotehnike, na skoro 30 učenika ukazuje na oštrije, ali ne nedostižne kriterijume.

“Dakle, u ovom momentu ne vidimo razlog da se medijski vrši pritisak na školu. Dok god nema preko polovine negativnih ocjena, a sada smo daleko od toga dozvolićete da nastavnik, a ne javnost formira kriterijume za ocjenjivanje učenika”, navedeno je u saopštenju direktorice Vujačić.

Ona je najavila da će škola od naredne godine primjeniti preporuke Centra za stručno obrazovanje u vezi sa predmetom, a dio je već primjenjen.

Više od pola učenika dobija jedinice, nadležni ćute na apele roditelja

 

 

HiPP

Procedure i Izazovi Samohranog…

Comments

  1. Izgleda da su roditelji zaboravila kakvi su kriterijumi bili kada su oni pohadjali nastavu!?! Više prosvetni radnici ne mogu dati jedinicu, a da ne završe u “novinskom naslovu”. Da znaju imali bi bar 2, ako ne bi 5. Zato imamo djuture i odlikaša ( zbog roditelja moraju to biti, prosvetari pod pritiskom ili bez realnih kriterijuma). Podrška realnom ocjenjivanju!!!

  2. Naravno da ocjenjivanje treba da je realno-to je u interesu svih nas.I naravno da treba profesor da ocjenjuje a ne niko van struke i nauke.
    Ali bi isto tako zadatak pedagoga trebao biti da izvuce maksimum od svih djaka.
    Kada prosvetni radnici budu postovani i adekvatno cijenjeni i tada ce sve doci na svoje mjesto.
    Sada je situacija takva da nije tesko doci do mjesta predavaca a zna se i da mnogi cekaju prvu priliku za drugim poslom.

  3. Nazalost, često ti isti prosvetari nisu poštovani prvenstveno od strane učenika, koji dodju u obrazovnu ustanovu ne da bi stekli znanje nego samo neko zvanje, tako što ce neko iz njih “izvlaciti” uvijek toliko “znanja” da moraju imati prelaznu ocenu ili 5, zavisno od afiniteta. Nisam iz te branše, ali znam mnoge koji su strucni i jedva čekaju da održe čas i izadju sa nastave srecni kad ne dožive maltretiranje od nekog “vaspitanog” djačeta. Svaka čast kad je neko stisnuo petlju da ne daje nezasluzene dvojke, a u kompetentnost doticne (za koju prvi put čujem) ne sumnjam, ne može baš svako predavati Osnive Elektrotehnike.

    • Darka Rakočević, ne volim baš da komentarišem, ali ovaj narod je izgleda totalno kompas izgubio. Kad bi svi imali luču to bi najbolje bilo 😊. Ja se ne sjecam da sam čula da je koji učenik skorije bio repetent, u osnovnoj ne može, u srednjoj ne smije 😊. Nije meni drago da djeca dobijaju jedinice, ali i ako ne zaslužuju dvojku ne treba im je godinama davati! Čuveno 8 jedinica 😐!!!

    • Ljubinka Smolovic-Pejovic Sve si rekla, ko zna koliko godina nije bilo učenika da je na kraju godine imao 3 negativne. Mislim da bi za sve bilo bolje da pojedini učenici ponove razred, ali sve je to davno prošlo vrijeme. Na kraju ne valja nastavnik, djeca odlična, roditelji još bolji…sve u svemu, nastavnik je nadrljao…

    • Darka Rakočević, ja ne smatram da nema i neki lošiji prosvetni radnik, ali vala vidim i da roditelji toliko forsiraju da je sve do nastavnika, a najbolje da idu kuci uče sa njima ili za njih. Nego sta može da se očekuje od djece kad roditelji prvo okrive nastavnika. Ja ih okrivljujem za blag i loš kriterijum, pa dobri učenici gube motiv kad vide da su u rangu(kad se ocene pogledaju) sa onima koji su sa znanjem mnogo lošiji.

    • pitanje koliko tih učenika prođe u sledeći razred. Nemuguće je ako učenik nije zadovoljio preko cijele godine nauči za popravni. Profesor mora biti dosledan svoje odluke.

  4. Znam da su ocene bauk, i da je teško nečije znanje vrednovati, ali neznanje se odmah prepozna. Znam dosta učenika, tako se zovu, koji nisu nikad ni otvorili knjigu, nešto malo pogledaju beleške iz tuđih sveska, jer često nisu ni bili na nastavi, i misle to je dosta za dva. Radi se obično o inteligentnoj ali lenjoj deci, koja donose loše zaključke, šta će mi škola kad se mogu zaposli i bez nje… A zaboravlja da neradnika teško da će neko držati na poslu. 🙄😊

Leave a Reply