Učenje jezika može biti zabavno i uspješno

Engleski i Italijanski jezik moguće je naučiti na zabavan, jednostavan, prirodan i brz način, koji primjenjuje TL Centar iz Podgorice

TL Centar organizuje dvije vrste kurseva na kojima djecu uči Engleskom i Italijanskom jeziku, koji su zajedno za njih pripremili predavači i psiholozi.

Nudi savremenu, eksluzivnu ESL metodologiju za učesnje koja pomaže da svako dijete bude stimulisano i fokusirano na učenje jezik.

U grupama u kojima su djeca uzrasta od 3 do 6 godina igra, pjesma, gluma… imaju svoju svrhu  i da bi se ona realizovala djeca moraju da kažu nešto ili postupe prema onome šta su čuli – imaju razlog da komuniciraju. Zbog toga oni žele da znaju i nauče više.

Na časovima TL Centra imaju priliku da:

–         Uz interaktivan pristup uče na zabavan i brz način;

–         Uče u malim, stručno vođenim grupama koje rade u opuštenoj, harmoničnoj ali istovremeno i motivisanoj atmosferi.

–         Upozanju jedinstven metod učenja jezika koji omogućava da govore i razumiju strani jezik na isti način kao što uče maternji – prirodno, sa sigurnošću i lakoćom;

–         Uče od stručnog osoblja sa iskustvom, koje je posvećeno stvaranju zabavnog i živog okruženja u kojem ih pripremaju za uspješno savladavanje budućeg skolskog stranog jezika.

TL centar organizuje i učenje školskog jezika za uzrast od 6 do 9 godina. Na zabavan i efikasniji način djeca uče engleski jezik po eksluzivnj ESL metodologiji uz praćenje zvaničnog programa za prvi, drugi i treći razred. Ovaj kurs priprema djecu za uspješnije i kvalitetnije savladavanje školskog engleskog jezika.

Djeca su rasposređena u malim grupama, u kojima ih je od osam do deset. Dobijaju punu pažnju i koriste mogućnost da se iskažu u okviru grupe prijatelja koja ih ohrabruje.

Cilj ovakvog učenja je da Djeca zavole jezik i nauče da komuniciraju na prirodan način sa sigurnošću i lakoćom. Djeca uče jezik kroz specijalne igre i aktivnosti.

TL Centar drugačijim čine

–         Jedinstvena i jednostavna metodologija koju djeca rado prihvataju;

–         Nastavnici obučeni za ovaj sistem učenja i rada sa djecom;

–         Aktivnosti koje podstiču djecu da komuniciraju kroz metofologiju koja ih navodi da na relaksirajući i prirodan načinin uče strani jezik.

 

HiPP

Procedure i Izazovi Samohranog…

Leave a Reply